Zaman ayiracak degil zaman yaratacaksaniz gelin

10 Ekim 2016 Pazartesi

Zaman ayıracak degil zaman yaratacak biri

Genelde en büyük problemim herkes bos zamanini degerlendirme aktivitesi saniyor am yalatmayi. Ben bu sekilde gelecek olan kimseyle gorusmek istemiyorum.

Am yalatmak vajina yalatmak
Bos zamaninizi kitap okuyarak, muzik dinliyerek veya tiyatro - sinema ile degerlendirebilirsiniz.

Ben vajinasını yalatmayi isteyen ve bunun icin zaman yaratan bir kadın arıyorum. Bende bos zamanima gelsin istiyorum ama sadece bunun pesinde degilim.



Share on : Facebook Twitter Google+

1 yorum:

  1. Cesaretini toplayip bur mesaj atabilecek hanimlar... Gizlilik ve guvenliginiz benim icin onemli, sizin gizliliginiz ve guvenliginiz benimde gizliligim demek sonucta.
    Akliniza takilan sorulari sorun. Vajinanizi keyifle yalamak haricinde sizden bir beklentim veya talebim bulunmamakta.

    YanıtlaSil

Vajinasını yalatmak isteyen hanımlar sadece | Hanımlara özel